Thursday, October 30, 2008

ZNC a jiné zážitky

Napadlo by někdy někoho z vás, že úterní vojenská přehlídka může ovlivnit váš návrat domů ve středu večer? Mně ne, chyba. Všechno ale pěkně popořadě.

Je to už pár dní co se mi konečně povedlo dlomuvit se s Luckou (mango) konečně na nějakém tom srazu, dokonce spojeném s koncertem skupiny Znouzecnost na kterou mě prvně vytáhla Lucka asi před rokem a říkal jsem si, že by bylo fajn si to zopáknout.

Koncert byl v Rock Café, kde se hraje bohužel (naštěstí?) jen do deseti. Vše trvalo stejně dlouho jako běžný americký film - asi 90''. Stejně jsme se nakocen silou vln, které se kroutily atmosférou nakonec přesunuli do předsálí, kde se dalo pohodlě si sednou, popít pivko a normálně pokecat. Prostor zbyl i na taktilní úchylky některejch z nás, že? ;)

Všechno bylo fajn, Lucie mi představila svého dlouholetého kamaráda Bernieho a myslim, že jsme si rozuměli celkem dost.
Každopádně čas se nachýlil a já chtěl stihnout alespoň poslední autobus směr Kladno. Kvůli úterní předhlídce byly ale všechny autobusy přesunuty z Dejvic až do Stodůlek i na celou středu. Když jsem jel do Prahy, ptal jsem se řidičů ve Stodůlkách, kde nebyl jediný jízdní řád, jestli všechny autobusy tedy ještě jezdí dneska (čti ve středu) jezdí ze Stodůlek, když jsem se dozvěděl, že prej ano, jel jsem do rokáče.

Procitnutí nastalo, když jsem přijel ve čtvrt na jednu do stodůlek a tam jsem se dozvěděl, že poslední a jediný autobus co jede po půlnoci jede už z Dejvické... Nebyl jsem jediný, kdo uvízl v těhle zapadlých končinách kvůli totálnímu nedostatku informací ze strany dopravních podniků a tak se mi naštěstí povedlo sehnat lidi na složení se na taxi až do kladna... Děkuji vám ČSAD.
Mezi tím, jsem stihl obvolat ještě několik dalších lidí, musim poděkovat Lucce, která kvůli mě ještě projížděla v půl jedný idos.

No prostě koncert i cesta domů trvali stejně dlouho, ale koncik byl o hodně lepší :)

Na závěr jeden komix co dneska zrovna vyšel a absolutně se hodí k jedné včerejší hlášce, asi znamení :D


PS: fotky z akce jsou na facebooku, možná udělam edit a prá jich přidám sem :)

edit: nakonec přidám jen jednu fotku, zbytek na facebook

No comments: