Friday, October 17, 2008

Party time

Je pátek, tak počítám s tím, že většina lidí vypadne ven a po týdnu školy a práce se půjde bavit.
Abych vás trochu naladil, mám pro vás na dnešek tuhle novou taneční pecku, tenhle styl sice neni uplně můj šálek čaje, ale přeci se nebudu omezovat jen pár hudebními prvky, že?

Po třetí měním tenhle odstavec, tak jak nacházím různé verze tohodle songu. Původně tu měla být jedna mixovaná verze tu jsem však zavrhnul, pak originální video, plné krásných partychicks a pak jsem kliknul na verzi, kterou zde zveřejním. Protože nejde (nebo jsem alespoň neobjevil způsob jak) dávat embed high quality videa, tak přidávám, tohle video, komu se to nelíbí. Tobu to bude stačit, koho to zaujme, klikněte si na video a na youtube si dejte high quality, má o poznání lepší zvuk.

Ben DJ ft. Sushy - Me and Myself (rmx)



nebojte v neděli to bude zas něco vyklidněnějšího :)

No comments: