Sunday, October 12, 2008

Neděle s cenzurou

Tak tu máme další p***anou neděli, zítra je další zk***ený pondělí a já jsem celej rozlámanej z ku***sky velký hromady uhlí co jsme museli včera sklízet. Alespoň se mi už k***a ozvali z práce kdy bude ten bl**j pohovor.
Ptáte se, proč píšu jak ču**k celej tenhle post? Protože jsem vymyslel písničku na neděli, která si z veškeré té posrané (hups :D) cenzury dělá tak trochu srandu.

tak enjoy, je to celkem fajnová pecka a má to i pěknej klip.
Autorů se na tomhle klipu podílelo víc než obvykle takže i název bude delší

FATBOY SLIM -THE BPA TOE JAM FT. DAVID BYRNE & DIZZEE RASCAL

8 comments:

Anonymous said...

To video je super! Jen bych nechtěla bejt ten kdo dělal ty černý obdelníky, kolečka a bůhví co ještě... i když výsledek stojí fakt za to. :) Jinak..myslím, že jednou jim obdelník utek. :)) K pracovnímu víkendu - byla jsem na tom podobně - v sobotu úklid zahrady a v neděli kopání brambor - jsem asi masochista, ale mě se to bolení snad všech svalů co existujou líbí... asi že vím, že jsem se neflákala. :)
Jinak máš to tu moc fajn a baví mě číst tvoje zápisky, takže doufám, že s tím nehodláš přestat... ;)

Anonymous said...

Heleno?

Wondrej said...

díka za nádhernej koment, mít takovejch víc, tak je ze mě samolibej egoista :)
Taky jsem rád, že se našel alespoň jeden člověk co ho to baví natolik, aby tu dokonce něco napsal.
A masochista určitě nejsi, jen třeba trochu blázen ;)

Anonymous said...

chm, člověk komentuje za 150 tisíc let a hned se ví kdo to je... a pak že je internet anonymní :D

Anonymous said...

helena kovarova, ta cornflake bitch, ktera si kdysi rikala moje nejlepsi kamaradka?

co oxidujes u MYCH pratel?!

(jsi-li nejaka naprosto jina Helena, pak tohle muzes s klidem prehlednout)

Anonymous said...

lucie: cornflake bitch? hm, možná si to i zasloužím... a možná jsem si i říkala tvoje nejlepší kámoška, ale ke konci školy jsem jí už vážně moc nechtěla bejt... necítila jsem se vedle tebe dobře, dokonce jsem to i jednou naznačila, ale po odpovědi, že mě máš i přesto ráda jsem to vzdala... necítila jsem se dobře kvůli tomu, že jedinej názor, kterej byl správnej byl ten tvůj...pokud tě teda Alčák neuzemnila.. a určitě by se našlo pár dalších věcí... a oxidovat tu budu, protože je to jenom moje a moje věc kde a co budu psát... a jestli se ti to nelíbí, tak nevím... asi se budeš muset zeptat Ondry jestli mu to nevadí... tímto se mu chci omluvit, že mu tady "oxiduju" s komentama pro jiný...

Anonymous said...

vlastne mas pravdu. muzes mi byt naprosto ukradena, ty i tvoje komentare. jen mi to neprijde zrovna taktni.

Wondrej said...

klidně si povídejte, mlčenim se ještě nikdy nic nevyřešilo.
Třeba zjistíte, že zakopanej pes byl nakonec vlastně někde uplně jinde.