Friday, October 24, 2008

Volit Voly

Dnešek popořadě

Nechal jsem si bohužel ujít konferenci našeho eurokomisaře Špidly a tak jsem mu nemohl vyčíst jeho nový eurovýmysl o kterém se tak barvitě píše v říjnovém Reflexu. Ano autor článku asi trochu přeháněl, když vytvořil jakýsi eurosci-fi, ve kterém vzniká v evropě totální puritánství, ne však protože by lidé v Evropě změnili svůj pohled na svět, ale ze strachu z nového euronařízení.
Toto nařízení by, ve stručnosti, mělo zařizovat to, aby nedocházelo k obtěžování a diskriminaci v jakékoli podobě ne jen na pracovišti, ale i kdekoli jinde.
V praxi by to pak mohlo znamenat, že žalovat by se dalo prakticky kohokoli, kdo by vás nějak urazil nebo jinak insultoval... Trochu demence podle mě. No snad to neprojde v platnost.

Odpoledne fajn strávený a další kafé bodík

A když už jsem seděl doma, sledoval jsem televizní noviny a zjistil, že už začlo druhé kolo voleb. Když jsem viděl výsledky prvního kola byl jsem trochu v šoku, proč socani maj okupovat celou naši zem? To přece nejde jen tak. Zajmavé bylo zjištění podle jedné ankety na kecy.roumen.cz kde většina lidí zaškrtla, že volit nebyli vůbec (ano jsou tam určitě i návštěvníci, kteří ještě ani volit nemohou) a druhá největši množina byla ODS. Myslím, že je to ovlivněno stářím uživatelů internetu. Lidí nad 50, podle mě nejčastějších voličů ČSSD a komunistů, je na netu málo a těch několik málo co se po něm brouzdá, zná většinou jen pár svých stránek, které navštěvuje a další jako rouming už vůbec neobjeví.
Ne ne socani, nic zadarmo nedostanete.

Tentokrát zase bez písničky. Ani nevim co bych k tomuhle měl přidat :D

No comments: