Sunday, October 5, 2008

Musím to zvládnout

Pátkem na mě nastoupila po několika měsících škola. Od maturity jsem se více méně flákal a od konce prázdnin se nemůžu chytit v žádnym jobu. Staví se tedy proti mě několik nových výzev, který musím a chci zvládnout.
První tou hlavní je teď škola. Se studiem by však až takový problém, alespoň ze začátku, nemusel být, díky mým už nabytým vědomostem.
Další je už zmiňovaná práce. Chci se od něčeho odpíchnout a začít si vydělávat kolik to jen pújde. Ono když teď jeden má na krku další hladovej krk kterej bude muset živit, neni to nic lehkýho.
No a poslední, můj soukromý plán, je naučit se konečně pořádně ten zatracenej mind control. Pořád to ještě neni na 100% ale o tom snad až někdy příště.

Jo a ptáte se mě co ve škole? Ve škole je to fakt špica, dva volný dny, možná i pár dobrejch spolužáků a nejspíš se naučim docela solidně rusky. Co mě sere je, ale to, že budu muset trpět dalších několik let němčinu.

A abych neopomenul písničku na neděli, která se mi daří, pravidelně přidávat, pustíme si dnes něco trochu jiného než je tady zvykem. Je to remix songu od Sunchase

Yana Kay & Sunchase - Remember Me (ill skillz remix)



Dobrou noc, snad přežiju zítra do sedmi ve škole :)

PS: funny obrázek, aneb jak se dá dostat přes seznam na wondřejův blog :D

No comments: