Wednesday, January 23, 2008

Uzel na mozku???

někdy prostě sednu a začnu psát, jindy mam zas jasno o čem a jak napíšu. Vždycky ale musím mít o čem psát. Témata se rodí v hlavě podobně jako úroda na poli. Jsou období plodnám, kdy se tématům daří a jiná, suchá, kdy je zase úroda slabší. Napsat článek v období jako je to druhé výše zmíněné je velice obtížné.
Nicméně, překážky jsou od toho aby se zdolávaly a já jdu na to.
Nejsem si jen jistej co způsobilo náhlý výpadek mozkové činosti v oblasti psacích laloků mozkových. Možná jen není o čem psát, možná je informací za poslední dobu tolik že se systém zhroutil a já nejsem schopen myšlenky utříbit do jednoho proudu.

Takovým mainstreamem posledních dní jsou přípravy na maturitní ples, který se blíží závratnou rychlostí a čeká na nás již tenhle víkend. Nezbívá mi doufat, že všechno vyjde tak jak má, protožr faktorů, které můžou všechny naše přípravy (které sice nebyly nic moc, ale byli) zhatit a nás tak shodit před celou školou, kamarády a rodinami.
Hrůzostrašný maturitní ples se tedy přibližuje a já nejsem schopnej myslet na nic jinýho než na detaily. Budou mít naši lístky? nerozpadne se "truhla"? natrénovali sme dostatečně půnoční? neožeru se jak dobytek a nebudu si nic pamatovat?
K tomu další věci o kterej sem tu psal už před pár dny a zase se nám ta kulička trochu nabaluje, ještě že sem optimista, udělam si tři a postavim sněhuláka. Jestli se tomu tak dá ovšem říkat.

No a hned bych moh připojit muzikální okénko s některou z písniček co máme vybrané na šerpování, ale protože de o starý fláky takže nevim jestli bych k tomu sehnal klip a protože je pozdě a už se mi s tim nechce crcat, tak se na to podívat někdy v budoucnu.

Ps: nezapomenout připravit byt na příjezd keyko ;);)

1 comment:

Wondrej said...

omlouvám se za kvalitu toholde příspěvku, u jeho psaní sem dvakrát usnul a ani nevim co mě vedlo k tomu ho napsat :)