Monday, January 14, 2008

nevděk a neochota

sakra proč já bych měl bejt vždycky ten dobrosrdečnej vůl? Můžu se snažit, ale prostě ať dělam cokoli, tak je to většinou blbě, nebo spíš né dost dobře. V posledních pár dnech mam silně melancholickou náladu. Několik věcí co sem chtěl tak se nepovedli. Všechno se ubírá směrem, kterym nechci a aby toho nebylo dost, tak mě tíží vědomí toho, že se nezadržitelně blíží maturita :(

nejsem ve stresu nebo tak, sem spíš zklamanej z toho co se děje, nebo spíš neděje. těch věcí je víc a protože jsou to drobnosti nemá cenu je příliš rozepisovat, ale tim že je jich tolik tak to na mě nějak moc dolíhá. Život musí bejt pěkná svině, kdyby nebyl nepřinášel by nám na naši životní pouť lidi co nedělaj nic jinýho než že házej klacky pod nohy.
Ještě sem nezakop, spíš sebou tak zmítam na cestě k cíli o němž nemam tušení kde je nebo co vlastně obnáší. Možná kdybych cíl jasně vytyčil, cestu si připravil a všechny ty, co se mi pokusej stavět překážky odstranil tak aby mě tolik neotravovali, hned by se šlo líp.
Ale stejně tu jsou pořád věci se kterejma člověk nic neudělá i když chce a proto nezbejvá kolikrát nic než jen čekat co přinese zítřek a pak se s tím bez přípravy porvat a doufat ve vítěztví.

No comments: