Saturday, October 6, 2007

Marpho - nech mě žít a svuj sen si nech

aneb kokůtku dej si bacha ať nespadneš ze schodů!

Málo věcí mi dokáže pokazit sobotní ráno. Patří mezi ně třeba telefoní operátorka zjišťující jestli nechci paušál, matka co chce abych šel pomoct s nákupem a pak namachrovanej blb co pozérsky ukazuje jak je tvrdej a originální.
Marpho mi zkazil ráno a hádáte správně že ne jako oprerátorka... Víte dřív sem byl velkej zastánce hiphopový scény, ale když se podívam na dnešní hip hop v podobě kam se dostal chce se mi zvracet. Namachrovaný vocasové v kšiltovkách se předháněj kdo hodí drsnější rým a smysl textu se vytratil v přemixovanejch beatech. Už neni co hájit, tihle blbci pro mě v čele s Marphem.
Dephe prosim ukaž mi že ještě žiješ a proveď nevidomé skrz zapomění do světla pravdy. Dneska to frčí spousta siláckejch rýmu a přitom de jen o míru dýmu v dýmce míru.
Lidi prozřete a poslouchejte co kdo říká a o čem mluví dojde vám že ne vždycky dělat co největší prudu je nejlepší a sou lepší věci.

Ps: marpho lidi tě neposlouchaj protože poslouchaj co jim kdo řekne, ale proto že maj uši a mozek.

No comments: