Sunday, October 14, 2007

Jedna taneční na večer

Tak mam za sebou parádní srázek a partou wowkařů na moravě. Uh to bylo ale bailando. jak říká spolužák, kdyby mě viděla babička tak by mě poslala na vymítání ďábla do rumunska :D
Tak a teď když už sem doma, najezenej a umitej můžu se dát do vyprávění.
Celý víkend proběhl parádně, už v pátek se to rozjelo a spát se v některejch (bohužel i v mém) případech nešlo vůbec. Kecalo, pilo, kouřilo se, petros pouštěl songy z noťase, katos se staral o svou šamanskou magii a bylinky. Prostě paráda. Venku jen byla dost zima tak to kuřákům a mě trochu znepříjeňovalo život, ale naštěstí sem měl svou ovečku a v tý mi bylo dobře.
Druhej den už to vypadalo trošku hůř. Žaludek na vodě a pít sem začal až k večeru. Měl sem vlastně jen tři pivka, zatim co pišta už měl tou dobou na lístku namalovanej plot, kterej by stačil na oplocení Rychty. S Karolli sme pak šli gankovat flašku vodky s džusem co "smrděl jako jahodová šprcka" a postupně se přidalo pár dalších lidí - martins, forest, grazl a lumpička. tak sme dali aktivity a pak se přensunuli do našeho kutlochu neřesti. kde už byl pišta na posteli (myslim asi... hm nevim) petros a mirthuf koukali na něco na noťasu a my se přidali, postupně to prořídlo až zůstala jen karolli já mirthuf a petros (a asi pišta). OKNO.
probuzení.
oblečen a to i v ovečce vedle pišty. pro karolli si prej přišel sendy někdy večer a já se pak už jen snažil přežít až do odjezdu.
no radši sem psát všechno nebudu. kdo nezazažil stejně nepochopí :D

jinak byl sem infikován jednou tucárnou co se hrála první večer tak jí plácnu i sem

rihanna - don't stop the music

No comments: