Sunday, March 1, 2009

Pirátská neděle

Říkal jsem si, že se podívám na stránky piratebay, třeba bych tam našel něco zajímavého (třeba nějakého temného rytíře), ale místo toho jsem zavítal na blog této stránky a musím uznat, že chlapíci mají co dělat, aby u soudu uspěli.
Na jejich blog mě navedl odkaz z hlavní stránky. Odkazoval na článek "Jim Keyzer, where did you go?!"
Tam se píše o hlavním vyšetřovateli, který budil zástupce TPB po nocích, ptal se na slídivé otázky a nadával jim.
Ten nedávno zmizel a tak zasadil do vyšetřovaní hlubokou ránu. Jak se v článku píše, nezmizel tak úplně, ale pracuje teď jako zaměstnanec švédské pobočky warner bross. Zajímavá náhoda :)

A tak, vzhledem k tomu, jak mě článek zaujal, pokračoval jsem ve čtení, až jsem se dostal k dnešnímu videu. Je to vzdělávací video, které zástupci TPB přehráli u soudu. To byl podle jejich slov důležitý krok protože:
Státní zástupci a právníci Ifpi a MPA pořád dokola opakovali jejich mantru: "The pirate bay je jediným zdrojem stažitelných souborů na internetu, The Pirate Bay je jediným zdrojem..."


Proto přidávám jejich edukační video, ve kterém zástupci TPB vysvětlují jak jednoduché je vytvořit a sdílet torrent i bez pomoci TPB serverů.
Video je ve švédštině a je s originálním komentářem jednoho ze zástupců TPB přímo od soudu


No comments: