Sunday, March 15, 2009

Dlooouhá odmlka

Jsem to tu zas zanedbal, co? Musel jsem vymést pavučiny a setřít prach z menu, abych se vůbec dostal opět k psaní.
Neměl jsem v posledním týdnu vůbec náladu na psaní nebo, nedej bože, na sdělování myšlenek, protože jich bylo hodně a zveřejňovat je, nebylo třeba.
Každopádně pavlovův reflex velí čtenářům mým sledovat blog wondřejův právě v neděli, kdy dochází k vkládání písně na neděli. Na tuhle neděli jsem neměl dokonce ani song vybranej, ale pak jsem si prohlídnul favourites a heleme, máme tu starou Gwen. Tak proč ne.
Jo a abych vás taky trochu vzdělal, dáme si citaci z Ottova slovníku
"BŽUNDA - asi tolik, jako nesnáz, nehoda. Tak v myslivosti říká se o lovci, když ničeho nezastřelil nebo neulovil, že jde domů s b-dou, že měl b-du nebo že jest b-dou. V karbanu hráč je b-dou, když ani jednou vyhrál. V hornictví: prázdná, bezvýsledná rána podkopná."

Eve feat. Gwen Stefani - let me blow your mindž ani jednou vyhrál. V hornictví: prázdná, bezvýsledná rána podkopná."

Eve feat. Gwen Stefani - let me blow your mind


No comments: