Friday, November 14, 2008

Tak WOTLK je venku

Pařani a pařanky, určitě už víte o tom, že k nejpopulárnější online hře na světě vyšel druhý datadisk s podtitulem Wrath of the Litch King. Ano je to World of Warcraft.
Už je to sice nějaký ten čas, co jsem opustil řady hráčů, ale pořád dění alespoň částečně sleduju. Proto, když jsem se dozvěděl o půnočním zahájení prodeje v metropoli, neváhal sem a s nadějí, že konečně uvidím pár starých známých "z branže", sem se vydal v před půl desátou do Prahy. Nakonec jsem potkal jen dva pařiče.
I lidí celkově nedorazilo tolik, kolik jsem čekal.

Vymyšlené to bylo celkem pěkně, krom rozdávání cen zde vystoupila i kapela Mandrage, která zaválela pár songů. Pařanské publikum však bylo tak konsternováno vyhlídkou brzské koupě jejich oblíbené hry, že jen stěží pár z nich zatleskalo.

Atmosféra prostě nebyla uplně hudební.

Já vás snad trošku hudebně naladím :)

Když už o nich zmínka byla, dáme si Mandrage s jejich asi největší peckou a singlem zároveň.

Mandrage - Punk rock song



PS: chlapci z Mandrage, je mi vás upřímně líto, za to publikum ten večer.
PPS: opravdu to bylo zbytečně hlasitý ;)

No comments: