Friday, November 28, 2008

Bleskovka ze školy

Jen tak rychle hodím jeden post přímo ze školní lavice. Když už vás tak málo zásobuju počtem postů, tak dam jeden extra.
Ráno jsem se stihnul pohádat se školníkem... Nechápu logiku některejch lidí. Na naší škole je totiž zvykem, nechápu proč, zamykat dveře od všech učeben až do příchodu vyučujícího. Nedalo by se říct, že by v učebnách bylo něco, co by se dalo ukrást nebo poničit (jiný důvod tohodle zamykání mě nenapadá). Vzhledem k tomu, že na chodbách si není prakticky kam sednout, poprosil jsem školníka, který akorát dělal svou záslužnou práci, doplňováním fix a podobného nářadí do tříd, jestli by nás nepustil do třídy. Ten začal s tím, že se mu to moc nezdá a že za to si ručí každý učitel atd.
Řekl jsem mu tedy, že když je to takový problém, že je to v pořádku, a že počkám na chodbě.
Po doplnění fix vylezl ze třídy a velice arogantně na mě spustil co bych asi tak dělal s tim kafem co mam, že třídy nejsou jídelna, že je tu všude bordel od nás nepořádníků a tak dále a tak dále, myslím, že většina z vás už poznala nějakého nepříjemného dědka, tohle je klasický případ "dědkus nepříjemnus".
No, ještě mu něco provedem, tohle si nenecháme líbit :D nebudem na sebe nechat neprávem hudrovat od nepříjemného dědka!

Teď něco na zpříjemnění, zajímavá internetová utilitka co vám prolítne historii prohlížeče a podle toho určí vaše pohlaví. Doporučený je jiný prohlížeč než IE, v něm to jede pomalu a nepřesně.

No comments: