Monday, November 24, 2008

Pondělní kafíčko

Nikdy bych nevěřil, že se na mou hlavu bude snášet kritika za neaktualizování blogu. Vzhledem k tomu, že se tak ale děje, nezbývá mi, než přidat nový, tentokrát pondělní, post.

Zformuluji tak alespoň myšlenky posledních několika dnů.

Určitě jste si všimli, že se nám venku krapet ochladilo a tak začal zas padat ten krásný bílý snížek, kvůli kterému určitě na silnicích příjde spousta lidí o život. Protože se o ten svůj bojím na silnici taky, byl jsem nucen přezout na zimní pneu a začit jezdit přece jen o něco pomaleji.
Shodou okolností jsem však začal hrát staré dobré NFSU 2 a tak se ve mě vzbudila touha po rychlé jízdě a trochu toho sportovního řízení. Doufám proto, že až mi v autě bude hrát soundtrack této hry, nespustí se u mě pavlovův reflex a nesešlápnu plyn na podlahu a někde to nepošlu do stromu.
Hraní "needů" taky zapříčinilo to, že jsem se OPĚT vykašlal na nedělní pravidelný post a písničku. Proto teď, když flákám školu a dávám si pauzu u kafíčka v metropoli, tu smolím alespoň tohle.

Doufám, že jsem vás hladové krky potěšil a jako písničku si dáme cover

Big Yellow Taxi - Amy Grant (původně Joni Mitchell)

No comments: