Sunday, August 17, 2008

Muzikální okénko # 19

chtěl jsem sem dát zase jen písničku na neděli, což už by se pomalu mohlo stát novým okénkem, ale radši použiju další Muzikální okénko, které tu už delší dobu nebylo, protože to co jsem měl připravené jaksi chtělo abych se snažil ho udělat a to se mi nechtělo.
Dneska si dáme jednu fajn současnou britskou kapelku, na hudebním poly jsou již od roku 97, ale hrají pořád výborně.
V pátek jsem se zrovna zamýšlel nad tim co se dělá na jejich koncertě, protože pogovat asi nepude :D
Coldplay tak s nálepkou alternative rock, jsou přirovnáváni třeba ke stařičkým oasis.
Kapela sama se však popisuje více jako "very heavy soft rock"

Na kontě mají zatím 4 desky a to nejnovější Viva la Vida or Death and All His Friends
z toho roku (2008) a mezi jejich největší pecky patří už profláklé songy jako The Scientist, Clocks nebo Fix you.

Jejich písničky zároveň posloužily v reklamních kampaních pro energetické nápoje, dietní kolu nebo Gap.

My si dnes dáme taky známou, nicméně asi ne tolik profláklou písničku "Don't panic!"
a proč jsem je vybral?
A) Mam rýmu (cold anglicky ;))
B) Don't panic je významná hláška z významné knihy (nevíš-li googluj)
C) ... něco si domyslete sakra sami

Coldplay - Don't Panic

2 comments:

Anonymous said...

Ha! Video battle!

http://www.youtube.com/watch?v=eV1MaeSmhjU

Wondrej said...

uhhh ehmm aaah poznávam asi tak 6 videí z toho klipu, celkem dobrý :)