Saturday, August 30, 2008

Další neděle

Zdá se mi to, nebo ten čas opravdu tak rychle utíká? Než se člověk naděje, je tu dalši neděle a Wondřej s chutí zase napsat pár vět, který snad nikoho (krom Jeny, která tu najde další miliardu "hrubek" a dá mi to sežrat) neurazej.

Začnu ze široka; srpen se pomalu blíží ke konci a některým tak začíná škola. Držím tak palce a přeju hodně štěstí všem těm co se vrhaj do prvních ročníků, posledních ročníků nebo jiných ročníků a doufám, že se vám bude dařit co nejvíc.

Mně škola čeká čeká až za pár tejdnů tak se pokusim užít poslední zbytek volna. I když to zatim vypadá, že jinak než pracovně si to neužiju. Dokonce jsem si vydělal už i první peníze, při natáčení filmu Die Rebellin, sic jsem jen jako komparzista dělal umrlce v nemocnici. Sranda byla a poznal sem i prá fajn lidí. Zároveň se mi splnili dva sny, přičuchnout k filmu a vydělat si tim, že jen budu ležet v posteli.
Chtěl bych touhle cestou pozdravit všechny ostatní raněné a všechny jeptišky, které se zůčastnili také.
Natáčelo se v Klášteře kdesi na karlovarsku. Divil sem jak sem se vůbec, k takový faše dostal, ale pár korun k dobru vždycky potěší.

A dál? A DÁL?! Snad se mi podaří dostat jednu ze dvou dostupnejch pozic o který se od příštího týdne budu ucházet. Doufam, že se dostanu do Prahy, tam by to o dost lepší.

Hlavně ať už vydělam aspoň pár peněz. Začíná to chybět. Doufam jen že se školou se mi to povede všechno stíhat. I když by mi bylo divný kdyby ne.

A abych vás neošidil o pravidelnou porci nedělní muziky, dneska sem šoupnu zase něco novějšího a Amy McDonaldovou. Možná by to mohlo někoho pohoršit, že se takhle šťouram v něčem, co by zlý jazyk mohl nazvat komercí, ale po prohýřené páteční noci si tahle písnička zaslouží zaznít.
Pavle, slib mi že už nebudem míchat pivo a paňáky (a ty další věci X.x)

Tak teď k písničce, zatím co o ní někdo říká, že je to další tuctová písničkářka, myslim, že má Amy daleko na víc, alespoň jejích pár prvních songů nezní vůbec špatně. My si dáme titulní song s názvem "This is the life" kteréžto refrém mi zněl v hlavě celé sobotní ráno (od těch 12:25 PM co sem vstal)

Amy Macdonald - This is the life

No comments: