Monday, December 24, 2007

Bohatého Ježíška... smrt Santovi

ano, je to smutné, ale je to tak. Dávám sem vánoční post...
Ale protože na mě letos vánoce VŮBEC nedolehly a ani dneska si nějak jejich přítomnost neuvědomuju, bude jak je mým zvykem trocha kritiky.

Vánoce jakožto čas pohody, míru a klidu nejsou už několik let. Změnily (sou vánoce ženskýho rodu žejo? nebo ne? who cares...) se na nahánění dárků v komerčním duchu a i když už téměř od září nás obchodní domy masírují vánoční výzdobou, většina z nás nechává nákupní trýznění na poslední chvíli. Proč už nejde se vrátit ke starým tradicím a dát si pod stromek ozdobený perníčky a svíčičkami jen pár milých drobností? Proč se předháníme v rozdávání drahých veledarů? Vím proč. Santa ještě žije (přesmyčka slova Santa -> satan btw) zatímco ježíšek upadá do zapomnění.

A protože sem letos vánocemi opravdu nezasažen, omlouvám se všem co mi poslali ty hromadné SMS a zprávy na ICQ, že sem neodpověděl. Mám dva hlavní důvody: 1. nechce se mi. 2. nemam kredit
neni to nic proti vám :) mám vás všechny rád a sem rád že, i když takhle neosobně, si na mě mí nejbližší vzpomněli.
Přeji vám proto krásné a ničím nerušené prožití svátků vánočních a hodně úspěchu do nového roku. Těm kterým toto nestačí... hm užijte si santana!

No comments: