Sunday, January 25, 2009

Za 5 minut 12

Ještě to pořád stíham, pořád je neděle a já můžu publikovat svůj nedělní post. Normálně by jste asi čekali nějakou muziku, ale dneska to nebude muzika. Jednak proto, že mě žádná písnička pořád tolik neuchvátila, abych vám jí sem plácnul a druhak pro to, že pro vás mam něco lepšího.

Jednou za čas tu publikuji něčí stránky s komixem, byl tu explosm, bylo tu XKCD pak balonek a dnes, dnes to bude další český projekt, tentokrát zasazen do prostředí kolejí matfyzu. Myslím, že potěším všechny milovníky stripů, o trochu víc všechny vysokoškoláky, ještě trochu víc, ty kteří bylí na koleji a uplně nejvíc studenty matfyzu, bydlících na koleji, kteří, tento komix ještě neznají.

Takže dnes to bude MaFian liFe, přeji dlouhé chvíle zábavy, já jdu klikat na "next" dále a dále.

Dobrou noc.

PS: Závidím svému bráchovi jeho dárek, který dostal k osmým narozeninám. Ptáte se co to je? Je to Pleo, dinosaur co se vylíhne a učí a umí všechno možný a je to neuvěřitelnej gadget. Kdyby mi chtěl někdo udělat radost tak třeba na alze mi ho můžete koupit ;)

Jo a ti z vás co koukaj na novu, ho dneska mohli vidět v Mr.GS

No comments: