Sunday, December 14, 2008

Nedělní song

Tak jsem zaznamenal kritiku, za to, že se mi neobjevila jako nedělní písnička nějaká alternativní scéna, nebo "pohodovej popík", tak to musim napravit, proto mám na tenhle týden připraveny dvě písničky, které vás snad potěší.
První bude taková popovější, ale každopádně si nemyslím, že by to byl uplně mainstream. Druhá bude spíš tanečnější, ale o tý, až příjde její čas.

Zkoušel jsem také blog upravit tak, abych tu mohl přehrávat širokoúhla videa z youtube, což se mi teoreticky povedlo, ale youtube nepodporuje 16:9 mimo své servery (asi). Kdyby někdo věděl, jak na to, dejte mi prosím vědět.

Dost řečí, pojďme na muziku.


Kaiser Chiefs - Never miss a beat



právě tahle písnička už třeba je na youtube v 16:9, tak snad se mi to povede upravit do nového roku.

No comments: