Tuesday, December 30, 2008

Jak na Nový rok

tak jsem se konečně dopracoval k tomu, napsat něco na blag, bylo to dlouhých pár dní, které byly, jak to jen říct, náročné a ani se mi do psaní moc nechtělo. Jsem rád, že jsem se sem ale dopracoval a můžeme si konečně dát nějaké to přání do nového roku!
Přelom roku je, podle mně, jeden z nejlepších svátků v roce. Je to jako čára, která oddělí staré od nového a umožní nám soustředit se na nové věci v roce příštím. Byl bych rád, kdyby tedy v novém roce můj blog dál pokračoval, tak jak se mi to daří doposud, kdyby se mi povedlo tvořit pravidelněji muzikální okénka a dodržovat songy na neděli.
Vám, čtenářům, kterých si tak vážím, o to víc, že vás je pár, pak přeji jen to nejlepší! Ať se vám v novém roce daří líp než v roce minulém a ať se vám daří si svá předsevzetí dodržovat. Jako poslední přáníčko pak přidám to, ať se vám líbí u mne na blogu a ať máte víc důvodů sem chodit.

Já teď pádim dokoupit poslední věci na Silvestra a snad se uvidíme v novém roce :)


PF 2009

No comments: