Tuesday, May 13, 2008

Muzikální okénko # 15 I feel love

Good news everyone! Asi jsem se zamiloval. Oh jak je to sladké. Co naplat, že jde o platonickou lásku, ale snad se mi to povede vysvětlit.

To sem si takhle brouzdal po youtube a našel sem skvělou partičku Blue Man Group a říkal jsem si, že dělaj přesně to co by se mi hodilo do muzikálního okénka. Ale mají na youtube tolik klipů, že jsem nevěděl co vybrat. Myslel jsem, že bych, že bych použil jejich Drum Bone pak jsem našel klip Time to start a to mě taky dostalo, ale nejvíc mě posadil jam s Venus Hum v songu I feel love. Venus Hum je hudební kreace o tří členech která na svém myspace o sobě říká, že dělá nezávislý elektro rock a to je něco co tu u mě asi ještě nebylo a mě se to líbí. Ale nejvíc mě zaujala z celého tria jejich vokálistka - zpěvačka Annette Strean. To jakým způsobem se tváří, usmívá a prožívá hudbu mě položilo na lopatky. Vybral sem z klipů jeden živák a ten sem dávám jako video. Ne tentokrát se neshoduje s nadpisem ale myslim, že to není tak důležité.

Venus Hum - Pink Champagne



PS: tentokrát sem sem dal víc linků než je u mě zvykem, ale projděte si alespoň ty videa, určitě se vám budou líbit

No comments: