Tuesday, May 20, 2008

Chci volný pohyb na internetu

...chci toho snad tak moc? myslim že ne. Ale když největší video server na internetu blokuje videa pro některé státy tak to mě dost štve. YouTube už mě po několikáté naštval právě tim, že video, které jsem si chtěl pustit "This video is not available in your country." a to je vrchol. Chci volný pohyb, neomezený prostor a ne cítit hranice i na internetu. A protože teď dělám kosmetickou editaci na blogu a u muzikálního okénka s číslem 3 se mi stalo přesně tohle tak přináším jen písničku bez videa z mp3tube

 Cowboy Junkies - A Common Disaster


sakra jak mě to štve. Chci vědět proč se to děje, jaký to má důvody a kam to směřuje. Protože tohle neni správný...

1 comment:

Unknown said...

Mě taky sere spousta věcí!! Ale teda net mě zrovna momentálně netíží! Taky by mě zajímalo proč tomu všemu tak je a proč sou lidi svině?! Žádám odpověď!!!!