Sunday, May 13, 2007

Stop dívčím časopisům

Není nic horšího než když na mozek pubescenta působí nějaký škodlivý vliv z venku.

V mém oklí mám teď jeden nakažený případ. Nebudu zmiňovat okoho de, ale když vidím následky je mi z toho na nic. Snaha dívek být co nejvíc in a sexy pak zachází do extrémů.Mnou pozorovaná osoba je krásným (bohužel) příkladem. Říkejme jí slečna Q. Takže naše slečna Q je 16 letá dívka, která dle mého názoru nemá problémovou postavu, a která zjistila, nevím kde, že musí hubnout. Tak drží diety, nejí některé věci, nepije perlivou vodu... prostě jí hrabe jak by řekl laik.

Nevěděl sem co jí to popadlo, ale dnes mi vše docvaklo. Četla jeden z těch dívčích časopisů, jehož jméno nebudu zmiňovat a já, když jej odložilla, sem se rozhodl, že ho prozkoumám.

To, že všude budou krásní lidé, budou tam mluvit o slavných a podobné věci jsem čekal, to že tam budou mluvit o oblíkání také a dokonce i ty diety sem čekal. To nejhorší teprve mělo přijít. Tyto nudná témata mě samozřejmě nechali chladným, tak sem se rovnou vrhl do kolonek se sexem. Vidět jak na styk pohlíží druhé pohlaví je velice zajmavá zkušenost :Dpak následovala rubrika s "Pravdami o sexu" obsahující co všechno se při sexu děje a neděje a na co se kdy přišlo a jeden bod ve kterém se uvádí že lžíce spermatu má až 8 (tímto číslem si nejsem jist, možná bylo jiné. de o princip) kalorií! V tu chvíli mi to došlo, oni měřej kalorie uplně všude. Už vidím jakk v příštím čísle píšou o "Bezspermové dietě" a má drahá (která naštěstí tyhle bláboly nečte) mi pak řekne sorry broukku tohle nepude obsahuje to moc kalorií, musim si hlídat linii.

aaaa prosím ušetřete mě a ty holky od toho! Nic neudělaly, ale trápit je dietama už v takhle rannym věku je drsný. proto říkam.

Holky, jestli nevážíte 200 kilo (nebo prostě hodně) kašlete na to co vám tyhle sračkový časáky píšou! SOU TO KECY!!!!!

řiďte se samy sebou a užívejte si života. Žít zdravě je určitě dobře, ale dopadnout jako slečna Q která tvrdí že nemá hlad jen proto aby nemusela jíst a chvíli na to skučí, že by něco snědla, ale nemůže, nemá cenu!

No comments: