Thursday, August 2, 2007

Co měsíc dal a co měsíc vzal

V Kanadě sem se na blog trochu vyprdnul, nejspíš to bylo tim, že nebyl čas a asi se mi ani nechtělo. Tak a teď tři dny po tom co sem se vrátil sem se rozhodnul rozjet to zas trochu a sepsat to co se vlastně za uplynulý měsíc stalo.
Dělo se toho vcelku hodně. Poznali jsme spoustu přátel a užili sme si s nima spoustu legrace: tři návštěvy kina, dvě bbq party, spousta návštěv barů, karaoke, zábavní park... bylo toho opravdu hodně, ale jak čas plynul něco se začalo dít. Lidi se začali měnit, a to ne jen ve smyslu toho že staří odjížděli a nový přijížděli, ale i ve smyslu toho, že lidi co sem znal se dost změnili.
Nováčci z lidí jako felipe a karlos udělali alkoholiky a nějak už sem se necejtil tak v pohodě.
I když ne všichni co přijeli byli jen ti špatní, poznali jsme i fajn lidi.
Sem rád, že sem poznal tolik fajn lidí a plně doufam, že se mi povede za většinou jen příští rok do mexika. To by mi udělalo nevýslovnou radost.
A co přidat dál? Snad jen song... když sem přemejšlel jaká písnička by se k našemu pobytu hodila nejvíc, na mysl mi přišla jedna vítězná.



a ještě jedna věc, asi jste zaznamenali ten velkej boom ohledně harryho potera a kate mi zrovna poslala jeden super obrázek :P

No comments: